Long time

Tog med mig kameran när jag skulle ut på äventyr häromdagen. Äventyret var i detta fall ett besök hos tandläkaren, alltså inget spännande egentligen. Men jag tyckte illafall att det gula trädet lite längre fram var fint och liksom gav hopp för framtiden, för just nu känns våren & sommaren alldeles för långt borta.
 
Alltså, fötter är ju så himla tråkigt samtidigt som det är så lätt att fota. Dessutom är det lätt att se vad man har för sig - typ som här. Avslutade min kalla promenad på altanen där det faktiskt dök upp ett par solstrålar.
Försökte ivrigt fånga dem som ni kan se.
Sitter just nu nyduschad och dricker kaffe. Idag står julmarknad & bowling på schemat, imorgon bio & på söndag lussebullsbak. Fullspeckad och efterlängtad ledig helg med andra ord! Ska äta en till clementin tror jag och sedan tjuvstarta på pepparkaksburken mamma köpte, det är trotsallt fredag kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0