Oh happy days

 
 
Ny vecka, och måndag är ju alltid måndag. Så tråkigt. Allt känns liksom trist och.. segt. Så jag startade dagen med en superfrukost och KAFFE - jag dricker inte kaffe men kände att det kanske är dags att börja. Har kikat på senaste Grey's avsnittet, ska strax hänga upp en tvätt och sedan ut och springa långa intervaller. Är så otroligt opepp på det just nu så jag tänker såhär:
 
här kommer en lista på saker att vara glad för:
- LÖNEN
- att jag ska få spendera lönen imorgon, dessutom få sällskap av en fin vän samtidigt
- massor av rolig och svettig träning väntar denna vecka
- Påskafton på lördag, dvs. middag & utgång
- Grey's Anatomy på onsdag
- Paris om en vecka + en dag
 
Så, nu känns det bättre. Dags för tvätt & träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0