Kom och rör om, jag behöver nått att skriva om

Söndag, en vecka sedan jag kom hem och första veckan av sista terminen är slut. Galet. Mindre än 5 månader till studenten nu..

OM JAG BARA VISSTE VAD JAG VILLE GÖRA MED MITT LIV.
Har jobbat lördag & söndag 9-16
och eftersom två av tre McDonaldsrestauranger har stängt i Kungsbaka innebär det att de flesta kommer till vår nu. Vilket innebär MYCKET folk. Jag vet egentligen inte om det var extremt mycket folk eller om det berodde på att jag inte jobbat sen förra året men det var.. galet. Dessutom innebär detta att vi får lite ny personal och det är himla kul!

Efter jobbet begav jag mig till gymmet för att spendera 40 minuter på löpbandet, löpandes (hehe). Det var SJUKT jobbigt men så värt. Kroppen är helt slut och jag njuter. Kommer sova så gott. Sova ska jag göra inom en snar framtid, ska bara kolla ett OTH-avsnitt (eller två....).

Om en vecka fyller jag år. Det känns fint.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0