Om himlen finns är jag förlorad

Har varit rätt tyst under veckan och det är jag medveten om, men eftersom jag äger så ska ni få en liten snabbgenomgång; i måndags jobbade jag, i tisdags tränade jag, hängde på Ikea och pussade på P, i onsdags var planerade jag PA och fick en allergisk reaktion av NÖTTER (helt plötsligt?). I torsdag tränade jag och igår jobbade jag & somnade sedan gott jämte P. Bäst.

Idag har jag tagit 112 bilder till mitt PA.
Kommer använda ca 5 av dem men det äger ändå. Har stressat som en liten apa den här veckan för att få ihop det och det ser ut som jag kommer lyckas, tro det eller ej! Grymt skönt.

För övrigt så är det SPORTLOV nu och det kunde inte komma mer lägligt tror jag. På måndag ska jag & P åka skidor (första gången för mig.....) och på tisdag ska vi fira Alla hjärtans dag ihop (första gången tillsammans då jag befunnit mig bla. Indien & Spanien åren innan) och jag kan knappt vänta. Tycker det ska bli SÅ mysigt! Sen att vi planerar att spendera dagen på Ikea är en annan grej hehee..


Hittade mammas gamla glasögon i bilen häromdagen (när det var SOL ute!)
och insåg attde faktiskt var ganska snygga. Nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0