SPRING






Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejsan Linn! Åh jag vill bara säga att jag tycker du är sjuktsjukt vacker utan hår. Verkligen!! hur snygg som helst. Sen vill jag också berätta att jag heter Johanna och jag håller på med en skoluppgift som handlar om just Alopecia. Varför jag valde det ämnet är för att min bästavän har det. Hon är väldigt lik dig måste jag säga. Vi har känt varandra sedan vi började i högstadiet och har varit jättetighta sedan dess. Hon tappade allt hår när hon gick i 8:an. Ett år senare växte hennes hår ut igen och hon blev överlycklig. Julia som då är hennes namn är jättesnygg och passar verkligen i allt. Idag går hon i andra ring och förra året hände det som inte fick hända. Hon tappade håret igen och jag har aldrig sett en människa så ledsen. Det gjorde ont i hela mig av att se henne så. I slutet av den här sommaren innan vi började skolan igen bestämde hon sig för att raka av sig allt hår. Jag blir nästan gråtfärdig när jag skriver för Julia är en sån otroligt fin person. Obeskrivligt stark. Hon förtjänar inte att ha den där gnagande känslan av att hon känner sig ful för hon är verkligen hur jävla snygg som helst. Både med eller utan hår. Idag går hon med rak rygg i korridoren och är snyggare än någonsin i hennes nya utseende.



Min fråga till dig är om du skulle vilja berätta lite kring din syn och känsla kring alopecia. Jag behöver inte ange ditt namn i reportaget men det skulle vara jättekul om du kontaktade mig på min mail: [email protected] eller smsa/ringde mig på - 0725317382 om du nu är intresserad! Vi kan prata fram & tilbaka på mailen också, jag är bara intresserad av hur du tog dig igenom det. Du är verkligen hur snygg och hur stark som helst.

2012-04-03 @ 10:33:41
URL: http://johannanorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0