Redredredred

Är helt sjukt sugen på choklad. GALET. Borde inte äta det eftersom 1) jag är allergisk mot mjök och har på det senaste råkat fuska lite och därför börjat få ett vackert munsår och 2) ... kommer inte på något mer? Åååååååh mjölkchokald är ju typ det godaste som finnnsssssss.... JAJA! Har en fråga till den som orkar svara! Vill färga håret. Är lite begränsad då jag ej kan bleka utan bara färga mörkare i princip MEN! Har fastnat för den här hårfärgen:

Mörbruntrött typ. Hanapee förövrigt!

Snyggt va?! Hade jag passat i det? Det är ju inte RÖTT utan är mer mörkbrunt men en nyans av röd. Typ. Och om det inte vore för mitt stenåldersphotoshop hade jag klistrat in mitt lilla huvud där för att verkligen testa och se om det hade passat. Men nu är mitt Ps lite äldre så det gick inte.. men det hindrar er inte från att lämna en åsikt! Gogogo så läser jag lite historia/spelar wordfeud sålänge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HANAPEE <3<3<3<3 och jaaaa du skulle vara skitsnygg i det !! Go for it,! Fint till hösten också ! :)

2011-09-09 @ 04:55:44
URL: http://johannaei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0