Here we are again


Hej hej hallååå!

Söndag, ny vecka imorgon. Den ska invigas med TRÄNING eftersom jag inte har tränat på hela veckan tackvare min förkyldning. Så imorgon när resten av min klass ligger och njuter av sovmorgonen så tar jag mitt pick & pack och dara till gymmet för ett spinning/pump pass! Känns fint. 

Helgen har bestått av jobb, jobb, P och lite mer jobb. Och bio. Jag & min familj såg Försvunnen, den var.. sådär. Nu ska jag göra min naturläxa, och sen är det dags för ett nytt OTH-avsnitt, NÖJD!

Lil Wayne – Mirror
Example – Changed The Way You Kiss Me - Radio Edit
Olly Murs feat. Rizzle Kicks – Heart Skips A Beat


Kommentarer
Postat av: Anonym

Spinning / pump låter skönt ! Vad duktig du är !:)

2011-09-04 @ 21:03:33
URL: http://johannaei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0