Work it out

Har. Sån. Fruktansvärd. Träningsvärk.

Kan knappt sätta mig på toa. Skojar INTE. Var tvungen att hoppa spinning/coren idag för att jag knappt kan gå haha, känns sådär.. jajaaa det går väl över!

Har chillat i soffan, kollat Biggest loser och One Tree Hill (<3<3<3<3<3333) och pillat lite med mitt PA. Ska strax inta soffan igen för lite Grey's.. *nörd*

För övrigt är jag lit smått deppig när det gäller min träning. Eller ja, träningen går ju bra men kosten funkar väl sådär och för att nå resultat gäller det att kunna hantera båda. Såklart. Så jag satte precis upp ett mål;

Om 27 dagar åker jag till USA. Fram tills dess gäller
(alla dagar i veckan utom 1 eller 2):




Kommer jag klara det? Det är frågan.
Jag ska hålla er uppdaterade, promise. Mitt sockersug är inte att leka med..


Kommentarer
Postat av: F

Svar: Oj. Tack. Det känns lite gjort men gör det nog mest för min egen skull. För att jag har ett enormt behov att att få skriva av mig och för att det känns bra att någon kan läsa.

2011-11-23 @ 21:01:42
URL: http://choisirlavie.blogg.se/
Postat av: Kristin

Du behöver inte sluta äta sånt, du har ju en jättesnygg kropp! Om du tränar försvinner träningsvärken, det är den enda "medicinen" för att bli av med den. (:



Och en sak till: Jag följer dig på Instagram och då undrar jag hur gör man för att tagga såsom du gör i kommentarerna under bilderna? :D

Kram!

2011-11-23 @ 22:30:27
URL: http://kristinaliciaandrea.blogg.se/
Postat av: Kristin

Sv: Jag förstår precis vad du menar, jag har precis samma problem..! :( Grejen är när man börjar träna ser man skillnad men sedan tar det någon månad eller två (eller fler) innan du kan se resultat igen. Tips: Vill du se mer resultat testa på olika träningsformer. Jag vet inte var du tränar men jag tränar på F&S och där har dem ett jättestort urval vilket är bra. Eftersom man använder alltid olika muskelgrupper från pass till pass. :)

Den "listan" i inlägget är bra, men som du skriver kan man unna sig något gott 1-2 gånger i veckan och det är ju rätt inställning. För man måste ju kunna unna sig av godsaker ibland - man tränar ju ändå bort det sen, hehe! ;)

Nu verkar det som jag är ett hälsofreak som jag skriver men jag tror du förstår hur jag menar! ;) Jag kände igen mig såväl i din beskrivning så jag var bara tvungen att svara tillbaka (såklart!) :D



Åh tack så mycket! :D Kan man gå in på taggarna och se andras bilder som taggat då eller vad är grejen? :)

Kram! :D

2011-11-24 @ 20:32:50
URL: http://kristinaliciaandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0