I'm hard to please and you're hard to get

Helooo

Idag har grov träningsvärk i benen efter spinning/core-passet igår. Men. Jag tror inte det är någonting jämfört med hur min överkropp kommer kännas imorgon. Tränade med P efter skolan och vi körde bara överkropp. Eller ja.. han körde med mig. SJUKT JOBBIGT! Så nästa vecka ska jag dra med honom på spinning/crossfit för att ge igen..

Imorgon skriver jag (och ett par tusen andra treor runt om i Sverige) nationellt prov i Svenska hela dagen. Ska bli.. skoj. Efter det är det bara detmuntliga kvar (=/"&!&"%!"&!/#=) innan jag är klar med Svenska B! Börjar dra ihop sig. Fick dessutom sms om att jag kan gå in och betala min studentmössa nu.. iiih! Det ÄR inte långt kvar!

Nu ska jag läsa lite Svenska innan Grey's börjar!







Låten jag la upp igår, kan inte sluta lyssna.
Lyssna även på denna: Mat Kearney – Hey Mama



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0