Hon brättar för dig, hur mycket jag älskar dig

Nu är det helg, och den började med fredagsmys hos P igår. Vi somnade i soffan vid halv tre så ni kan ju tänka er hur aktiva vi var.. ellleeeeer? Kollade Idol och André (a.k.a "posa-varje-gång-jag-ser-kameran") åkte ÄNTLIGEN UT! Finally. Och Amanda F ägde som vanligt.

Hade tänkt somna direkt efter Idol eftersom jag började jobba 8 idag, men det gick ju sådär pga. vår lilla powernap på soffan innan, så vi låg och pratade, skrattade och gosade tills vi somnade. Bästa som finns i hela vida världen vill jag lova!

Och idag jobbade jag som sagt 8-15.30, jag glömde mina jobbyxor hos P så jag tog ett par som jag trodde var någons som visade sig vara någon annans. Och den personen dök sedan upp på jobbet och undrade vart hennes brallor var. Då blev det fett jobbigt, men jag löste det genom att snoka runt lite i killarnas omklädingsrum. Jag äger.


Över till lite seriösare grejer. Har funderat på att tatuera mina ögonbryn eftersom jag bara har ett för tillfället och har tröttnat på att måla det andra varje dag. Problemet är bara att jag börjat tappa ögonfransar med, på vänster öga. OCH DET SUUGEEER! Men jag har, som de flesta, hört talas om neuLash (sett serum som gör ögonfransarna längre & tjckare) och tänkte att det kanske skulle funka. Problemet = priset ligger på 1.595 kr för 6 ml. Det är såklart värt det om det fungrar, men tänk om det inte gör det?
NeuLash har även en nyhet: nuevaBrow, samma sak fast för ögonbrynen. 995 kr, 6 ml. Vet inte om det fungerar heller eftersm jag har en sjukdom och inte bara allmönt tunna ögonbryn osv.

Min fråga är: någon UTAN alopecia som testat detta? Gav det BRA resultat? Någon MED alopcia som testat? Funkade det? Vet inte vad jag ska välja, det är ju inte precis dyrt. Vet inte heller om jag vågrar tatuera om det blir het misslyckat.

TIPS? NÅGON?




Bye bye ögonbryn & ögonfransar..


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har några frågor, skriver anonymt för jag skäms lite.



- sover du utan peruk? även när du sover över hos P eller dina kompisar?

- har någon någongång råkat dra i ditt hår så att peruken åkt av, på allmän plats, bland människor? eller sitter den fast? tar du av den varje kväll och på med den igen varje morgon?

- hur ofta måste du tvätta din peruk?

- du måste inte svara på denna om du inte vill, är bara nyfiken. men när du har sex med P, har du peruken på dig då?



tacksam för svar. jag lider med dig och hoppas verkligen att du får tillbaks ditt ögonbryn och dina fransar. kram

2011-11-13 @ 02:58:48
Postat av: Anonym

du kan även prova ricinolja, som man kan ha både i håret, bryn & fransar som gör att det växer :) billigt och bra, finns på apoteket! (måste fråga efter det,finns bakom disken)

2011-11-13 @ 10:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0