Nevermind, I'll find someone like you


Bara jobbig dag. Jobbigt på jobbet. Fick vänta på bussen en timma efter att jag slutat eftersom den bara går en gång i timman. Ooooch när den väl kom körde den förbi mig. ashfjakhhgzskjfha.
Men tillsut kom jag hem, duschade, kollade OTH och åt mat. Snart ska jag gör en liten fruktsallad och läsa igenom några papper om nationella provet i Engelska och sen däcka i sängen. Med OTH. Trooor jag börjar bli liite för besatt...

dag 23
– en låt du vill ha på ditt bröllop
Sarah Dawn Finer – Kärleksvisan
Kent – Varje gång du möter min blick



Kommentarer
Postat av: MALIN

din blogg är en av dom finaste jag följer!

2011-05-02 @ 00:46:52
URL: http://malinkirstine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0