It's too early to see

Det finns 2 bilder på hela min dator som jag vill lägga upp här just precis nu. Ingen av dem funkar. Men alla andra bilder gör? VAD ÄR PROBLEMET UNDRAR JAG? 
Ni får den här istället.
Idag är det Tisdag, Tisdag innebär Spanska & matte som första lektioner vilket suger ganska mycket. Trots detta var denna dagen mycket bättre än igår, som tur var. Imorgon är det Onsdag, jag har återbesök hos frisören för att rätta till lite grejer + körlektion. Händelserik dag! 
Snart börjar Desperat Houswives som jag börjat följa lite smått, sen ska jag sova. Innan dess ska ni få en fin låt som Julle precis länkade till mig; JayMay – Never Be Daunted

Kommentarer
Postat av: Erika

Vi var där 2006 så det är ett par år sen. vi hade dessutom ganska otur med sol. Vi hade sol 1 dag helt och hållet när vi var där + dagen som vi åkte hem. Det var mest mulet. Vilken månad var ni där?

2011-03-22 @ 21:53:26
URL: http://hesteliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0