i'll be waiting for you

Äntligen ny vecka, händer massor med kul! Började dock dagen/veckan med att försova mig till jobbet....... inte kul, men jag låtsas som ingenting och glömmer det? Bra. Har precis fixat klart P's födelsedagspresent, SOM ÄGER! Han fyller år på Onsdag och jag lääääängtarrrr så otroligt över att se hans min... hiiihi, NÖJD! Sen åker han till Gullholmen med sin pojkvän Filipsson på Onsdag och kommer inte hem förrens Söndag.. Glömde plötsligt bort vad som var så roligt med den här veckan..? Får ta tag i mitt liv och hitta på något annat än mysa med P helt enkelt. Kanske sola OM VÄDRET KAN TA OCH SKÄRPA SIG NÅGONGÅNG BARA och tillochmed bada om det blir riktigt bra.

Föresten, mina ögonbryn trillar ju av som jag fint har upplyst er om, och jag ogillar det starkt. Men! det finns kanske en liten hjälp, kanske två. Den ena heter ögonbrynstransplantation och innebär, ja, att man.. sätter dit hår. Man tar vanligtvis hår från nacken men det kan ju inte jag. Vet inte heller om det funkar pga. mitt hår trillar av = håret de sätter fast trillar av med. Men då har vi nr.2 - tatuerade ögonbryn och NEJ, få inga fula bilder i huvudet nu, det finns faktiskt en del som kan göra det riktigt snyggt! Dessutom sitter det bara i i 3-5 år och det känns bra, om mina ögonbryn nu skulle få för sig att komma tillbaka. Det finns hopp kära vänner!



ERKÄNN SNYGGT? Ser inte fejk ut heller? BLIR SÅ GLAD!!!
Bjuder på en megafin låt med, med och av Paolo Nutini som jag såg live förra veckan föresten. Han var lagom packad..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är Aranäs vackraste tjej, med eller utanför hårstrån ovanför ögonen !

2011-07-05 @ 00:28:57
URL: http://johannaei.blogg.se/
Postat av: jojjo

Du vet bloggerskan Paow.se har tatuerade ögonbryn. Åh hon har faktiskt väldigt snygga ögonbryn :)

2011-07-13 @ 12:34:23
Postat av: alice

jag har följt dina bloggar till och från under väldigt lång tid och bara läst, men nu kände jag att det var dags att skriva min första kommentar! jag tycker du är så otroligt stark! jag vet att det inte är lätt, tro mig jag vet! men du är och kommer för alltid vara perfekt utan hår. Det kommer komma en dag där DU faktiskt känner dig perfekt utan ditt hår! Det representerar dig och perfekt är du bara när du är som du är naturligt. Men jag hoppas innerligt att du vågar visa vem du är för omvärlden för ju tidigare du blottar dig som dig själv ju tidigare kommer du att finna lyckan i att vara dig själv. stå på dig. var stark. var du!

2011-07-14 @ 23:40:22
Postat av: Anonym

Måste fråga vem som gjorde dina ögonbryn eller vart? Mycket bra måste jag säga,

2011-12-18 @ 23:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0