usch

Sjuk idag med, det enda roliga med det är väl att jag lyckats smitta min syster så att hon med är sjuk. Behöver ju inte vara ensam då liksom?
Skulle egentligen åka till skolan idag för att redigera klart min dramauppgift i rörlig bild men jag o r k a r i n t e. Skulle ta en dusch imorse (eftersom jag vaknade helt kanonblöt inatt, hade antagligen feber annars vet jag inte vad..) och eftersom det var extremt ansträngande så insåg jag att gå till bussen skulle bli ännu jobbigare. Bara att skriva detta är ju ansträngande? Såå jag stannar hemma i min trygga lilla stuga. Måste byta lakarn i sängen efter nattens lilla svettattack så jag ska försöka samla kraft till det. Bläääääääääääääääääääää


Du som undrade vad min mejladress var så kan jag meddela att den ser ut såhär: [email protected]!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0