inget jeansideal

Tung dag, minsann. Spanska + Matte B som första lektioner, som alltid. Sen hade jag dock foto, den kursen som jag väntat på sen jag gick i nian. Det kommer bli så otroligt kul när den väl kommer igång! Efter skolan (som slutatde 15.10) satt jag kvar tills kolckan var 17.00 och redigerade klart min film och jag HANN. Tack till mig själv säger jag. Hade inte kunnat somna annars.
Fick kila bort till Kungsmässan så fort jag var klar för att köpa jeans. Mina älskade svarta jeans sprack igår. Helt random. Så jag fick lite panik. Sprang in på Bik Bok, eftersom jag vet att de har ett par svarta, höga, tighta jeans som inte töjer sig och som kostar cirkus 500 vilket är ett bra pris liksom. Ända problemet var att mina ben var 20 meter för korta och att byxorna slutade under brösten på mig.

Skojar ej.

Jag kände
mig som.. en tjock.. liten dvärg? Visste att byxor kan vara för lånnga nertill men när de är för långa upptill börjar man undra.

Är jag missbildad?!

Som tur var
(för både mitt självförtorende och mina kommande outfits) så hittade jag ett par jeans på JC för cirkus 400. Fick dock sy upp dem men vad gör man inte? Behöver inte gå naken imorgon iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0