i heart you


Igår fick jag "låtsasvirus" på min dator och det var inte alls kul. Det kanske de som gav det till mig tyckte men icke Linn. Såå min lilla lappis har gått igenom lite undersökningar idag och står i skrivande stund och scannar (typ?). Och det tar TID. Jag sitter vid gamla datorn och här kan man hitta många smaskiga bilder vill jag lova! Kan lägga upp några fina lite senare om jag hittar några som man faktiskt kan visa för folk..
Efter skolan (som var extrem seg) släpade jag mig bokstavligt talat till gymmet. Det var så värt, faktiskt. Morgondagen består av skola + jobb och sen börjar nedräkningen.. bara 2 dagar kvar nu!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

sjukt, det fick jag med på min data igår :P Hette inget typ som system tool?

2011-01-20 @ 20:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0