och jag är hemma

Befinner mig på svensk mark efter två fin fina veckor i Goa. Mycket har hänt vill jag lova, både roligt och tråkigt. Själva resan hem var ytterst intressant då 1) planet var sent 1,5 timma men ingen sa något och att 2) när vi väl var framme i Danmark och hade hittat fram till bilen så var batteriet stendött så vi fick sitta där en timma och vänta på hjälp.. gr8. Men nu är jag hemma iallafall!
Har tagit en himla massa bilder men de kommer nog inte upp nu, har lite att fixa med innan det bär av till ÄLSKADE och GRYMT SAKNADE PATRIK NIELSEN för tacos och annat mysigt, behövligt. Sen ska jag gå på strikt diet. Har ätit som 75 hästar.


Okej, en bild. Från solnedgången.

Kommentarer
Postat av: Erika

Välkommen hem Linn!

Vad fort dessa två veckor gått tycker jag. Känns som om du nyss åkte.

Kram

2011-02-19 @ 22:15:48
URL: http://hesteliv.blogg.se/
Postat av: Erica

gud va vackert!

2011-02-20 @ 21:02:19
URL: http://itaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0