jag kommer

Igår slocknade jag 20.30 i P's säng. Imorse när jag blev väckt hade jag sovit i 13 timmar och kände mig ganska utvilad. EXTREMT SKÖNT vill jag lova! Så ja, gårdagen bestod egentligen inte av så mycket eftersom jag somnade så tidigt men vi hann med att ta igen lite av tiden vi varit ifrån varandra + göra tacos och äta den, kolla på Indien-bilder och se på Melodifestivalen, lite iallafall. Idag låg vi mest i sängen innan det var dags för mig att åka hem. Go söndag!
Sitter just och sorterar, rensar och grejar med bilder från resan, kommer ta 104738 år innan jag är klaaaar. Här kommer ännu en video föresten som P visade, lite.. fräck?


Kommentarer
Postat av: ebba carlson

den videon var grymt fet!

2011-02-26 @ 12:29:54
URL: http://ebbacarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0