Mitt år 2011

Tidsinställt inlägg!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Ja! Tog körkort och beställde en studentmössa bland annat!

Dog någon som stod dig nära?: Ja, min farfar ♥




Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?: Hmm, eftersom jag aldrig kommer fylla 18 eller ta körkort igen så är det väl det. Det var sjuk lycka, iallafall på körkortet!

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?: 22 juli, 7 juni, 6 juni, 2 oktober, 28 juni

Vilka länder besökte du?: Indien, Grekland och USA


Indien, Februari 2011.


Soluppgång, Santorini 2011.

Vad var din största framgång 2011?: Hmm.. körkortet. Och att jag börjat träna ordentligt denna hösten.

Största misstaget du kan komma på?: Att jag & P fick för oss att vi kunde klara oss utan varandra.

Vad spenderade du mest pengar på?: Mat, shopping.

Bästa köpet?: iPhone, massa fina kjolar/klänningar.. studentmössan!

Blev du kär i år?: Var redan det sen innan juuu!


På vå tvåårsdag, Juni 2011.

Gjorde någonting dig riktigt glad?:
MASSOR! Min familj, mina vänner, att få se Coldplay live, att få se Håkan live, Patrik, att ta körkort, Grekland i somras..

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?:
Paolo Nutini – Candy
Coldplay – Every Teardrop Is A Waterfall
Jack's Mannequin – The Mixed Tape
Veronica Maggio – Snälla bli min
Eminem – Space Bound
Anouk – Lost
Greg Laswell – Comes and Goes (In Waves)
TSPOON DJ SQUAD – Big Booty Bitches - Spic N Span vs Jr Mix
Timbuktu – Resten av ditt liv
Den svenska björnstammen – Vart jag mig i världen vänder
bland annat..

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och tror jag.. eller - när jag var glad, var jag gladare, när jag var ledsen var jag ledsnare.

Vad önskar du att du gjort mer?:
Hmm.. tränat. Kanske pluggat, iallfall höstterminen.

Vad önskar du att du gjort mindre?: Skjutit på saker!

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?: Lite.. förvirrad men ändå jag. 

  

 

  

 

Olika stilar osv, 2011.

Hur tillbringar du julen?: I USA med min familj + morfar. Eftersom mina släktingar (farmor, farfar, mormor) har gått bort är han den enda vi har kvar, så det ska bli kul att fira jul med honom!

Favoritprogram på TV?: ONE TREE HILL! Grey's, DHW

Bästa boken du läste i år?: Baristas, Alfahannen.

Största musikaliska upptäckten?:
Åh, massor.. men en av de bästa låtarna under året är nog Greg Laswell – Comes and Goes (In Waves)

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?:
Fjällräven ryggsäck från P!



Något du önskade dig men inte fick?:
Minns inte..

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?:
Kalas hemma under dagen med bekanta, sen bio på kvällen med vänner!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Ja

Vad fick dig att må bra?: Kompisar, familj, vänner, P!












Kommentarer
Postat av: sara

vill ha updates från staterna!!

2012-01-10 @ 13:32:32
URL: http://lekkreativitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0