USA 21/12 2011 - 8/1 2012

Idag har jag: ätit god frukost, köpt trosor & strumpor, ätit megago lunch, pussats, skrattat, varit lycklig, ätit skumtomtar, kramats och.. packat. För imorgon bär det av. Imorgon åker jag & min familj till USA i två och en halv vecka för att fira jul + nyår med min morfar som bor i Atlanta + lite annat kul. Vi ska besöka Orlando och Clearwater bland annat! Känns kontigt att det redan är imorgon, men jag är förväntansfull och tror att detta kommer bli asballt!!! ..och såklart är jag nervös.. blir alltid det när det ska flygas & grejas. Får se till att sova.

Med detta vill jag önska er en GOD JUL & ETT GOTT NYTT ÅR!
Nästa gång jag skriver lär jag ha lite roliga bilder att bjuda på!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0