3.12.11

Hej vänner!

Idag är det Lördag
och klockan ringde 06.00 - fota PA-time! Jag & Frida to bilen till Gbg för att fota till mitt PA, som sagt, och det var lättare sagt än gjort. Tackar Gud för att trafiken var stendöd annars hade vi nog varit just stendöda just nu. JAG KAN INTE KÖRA I GÖTEBORG. Började med att jag missade avfarten till Liseberg.. fick köra av i Olskroken, irrade runt, körde helt plötsligt på spårvagnsspåret (bilvägen försvann?!) och när vi väl kom ut på motorvägen igen (ja, jag fick stanna och fråga en ritt främmande man vilket håll man skulle köra åt) körde jag fel. Igen. Men jag löste det, kom rätt tillslut, körde lite på fel sida vägen och sedan var vi framme. Gick helt ok.
Bilderna får ni se i Mars hehe..

Ska, om en stund, köra mamma och pappa till en fest och sedan vidare till P. Ska hänga med honom tills imorgon och det kommer äääga! Har för övrig en fråga till er; är det någon om läser detta som är kung på design osv? För det är inte jag. Har försökt fixa lite smågrejer men det löser sig inte riktigt så om du känner dig manad hade det vart bra.






Kommentarer
Postat av: Fredrica

Vad är det du skall designa?

2011-12-06 @ 18:18:40
URL: http://choisirlavie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0