look what i've got!

Nu känns mitt rum liite roligare. Sen att jag har en Håkan-affisch lite till höger (men som inte syns här) med gör inte saken värre. Nu ska jag bara leta upp mina biljetter från förra årets 2 konserter och sätta dit så är jag klar! Nöjdnöjdnöjd. Borde kanske göra något åt tapetern dock..
Fick sällskap inatt trots allt, kändes väldigt bra. Ikväll ska jag jobba, men just nu väntar jag på att jag ska bli klar med detta otroligt roliga inlägg så jag kan kolla på OTH!
dag 14 – en låt som ingen tror att du skulle älska (hoppar över dag 13, vet inte vad "Guilty pleasure" betyder...?)
Britney Spears – Till The World Ends
funkar ju faktiskt om man ska träna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0