igår gick vi runt en sjö

Hej Linn 12 år
Dålig timing att skolan börjar nu - mitt i sommaren? Fast sommar är det inte. Vår är det, det kan jag som allergiker lova - vaknade upp med galen allergi imorse (och igår) + förkyldning på det, very funny! Undrar hur jag hade mått om jag inte tagit sprutor i tre år? Hade väl antagligen varit halvdöd. Tur att jag inte är det, då hade jag ju missat Spanskanationella på Torsdag, GUD SÅ SYND!
Måste hitta min livslust så jag ens tar mig till skolan på just Torsdag.
NEJ fy vad jag låter tråkig och självmordsbelägen, så illa är det inte. Bara lite.

dag 18
– en låt som du önskar att du fick höra på radio
Alexis Weak – 112 (Charlie Bernardo edit) (Påsklovs-favorit med stort P!)
Kent – Skisser för sommaren
Rebecca & Fiona – Luminary Ones

Kommentarer
Postat av: ebba carlson

är ni tillsammans igen? :) isåfall, grattis :)

2011-04-25 @ 21:55:24
URL: http://ebbacarlson.blogg.se/
Postat av: Eriika

Konstigt att hudläkaren sa att antingen så får man eksem eller Alopecia, med tanke på att jag har både och. Uppenbarligen du också, hade jag fått valt hade valet varit lätt. Jag hade hellre haft eksem, det går ändå att bota med kortison osv. Ingen kan ju bota Alopecia. :((

2011-04-25 @ 22:19:32
URL: http://hesteliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0