My heart, still beats, for you

Idag:
går omkring i mjukisbyxor och t-shirt tillhörande P hela dagen. Kände inte för att dra på mig gårdagens klänning när jag vaknade i hans säng imorse så jag "lånade" lite kläder (frågan är ju när han kommer få tillbaka dom..). Jag har skrivit klart en av två analyser, alltså är Barnpsykologin klar och textkommunikation väntar. Jag lyssnar på Håkan Hellström och lägger till låtar i min spellista som egentligen redan skulle vara där. Hör en av hans nya låtar på radio och längtar till 6 november. Kommer på att jag har ett objektiv i en kartong. Plockar upp det och här är resultatet:










Jag må hata sniglar, men tro det eller ej så blev jag väldigt nöjd med bilden. Väldigt nöjd.

Håkan Hellström – Klubbland
Håkan Hellström – Den Fulaste Flickan I Världen
Håkan Hellström – En Vän Med En Bil

Kommentarer
Postat av: Johanna

FFFFIIIINA bilder !!

2010-09-13 @ 21:14:39
URL: http://www.nattstad.se/johannaei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0