-94 HADE JAG ETT FAST JOBB

Idag har jag lärt mig/insett tre saker:

1) Det är EXTREMT pinsamt att tappa ut hela behållaren med Smarties när man ska göra glass och hela kön ser. Jag ville.. hmm.. sjunka genom jorden? Sen visade det sig att killen som hade beställt skulle ha Daim, inte Smarties. Behöver jag säga hur det gick för mig på jobbet idag? (För er som inte vet så jobbar jag på donken..)

2) En del människor föds otrevliga. Det spelar ingen roll hur jävla trevlig man är - man får aldrig något snällt tillbaka.

3) Jag ska se Håkan Hellström om 2 månader och 3 dagar.Hur grymt är inte det? Har längtat sen Maj. Oh my!

Världen snyggaste väska!
Ska ta mitt pick & pack och åka iväg till Kållered och världens finaste pojke. Vi ska baka bullar och jag ska äta upp dom, sen vet jag inte vad vi ska hitta på. Det blir nog bra! Ha en fin kväll folket.

Håkan Hellström – Tro Och Tvivel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0