Linn, jag.

Du heter: LINN ELISABETH LJUNGBLAD
Beroende av: Kent, närhet 
Vad tror folk om dig? Det har jag ingen susning om. Att jag är snäll kanske?
Vad får du oftast komplimanger för? Bilderna jag tar, saker jag skriver. Och mina ögon.
Hur imponerar man på dig? Genom att gå sin egna väg och fullständigt totalt skita i vad andra tycker.
Brukar du skratta för dig själv? Försöker att inte göra det men..
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Joo, med mina nya skor och jackan" - P
Var bor du? I BUSHEN HEHE suger.
Trivs du där? Beror på.. 
Hur svarar du i mobilen: "Hej"?
Vem ringde du senast?: P
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Massor! :o
Brukar du komma i tid: Ja, hatar att vara sen
Hur känner du dig nu: Hmm.. neutral haha
Vanligaste färg på dina kläder: Svart och mörkgrönt, och andra jordnära färger
Hade du en bra kväll igår: Jodå!
När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt 22, stänger av datorn vid den tiden iaf
Är du blyg?: Ja, har alltid varit och kommer troligtvis alltid att vara
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja

Har du spytt offentligt: Ja, i en soptunna på Landvetter
Är du nöjd med ditt liv: Ja, på det stora hela så är jag det.
Är du bortskämd: Nej, det vill jag inte påstå
Vad gör du i morgon: Får reda på Spanskaprovet = dör
Vad är det värsta du vet?: Orättvisa beslut, otrohet, våldtäktmän, sniglar och broccoli
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja.
Du samlar på: Minnen
Vad dricker du helst när du är törstig: Fanta exotic, finns det något godare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0