There are nine million bicycles in Beijing




Jag är stolt (va?) ägare av en glugg. Det var nämligen såhär att när jag låg i mammas mage och alla celler delade sig sådär sjukt mycket (som det ska göra liksom, annars blir man ju bara en liten cell) så delade sig tand-cellerna extra mycket på ett ställe. Så skapades min glugg och jag vet inte om jag ska vara stolt över den eller inte.
Något jag däremot ÄR stolt över är mina öron. Av alla kroppsdelar så fattade jag tycke för dessa.. små saker. Mitt favorit öra är höger. Kände att det var viktigt att ni fick veta det.

En fråga; värt att skaffa tandsmycke igen? Mitt trillade av i våras och det sög ju (jag måste ha svalt det.. kom det ut när jag bajsade då? Fräsigt!)

Nog pratat om bajs, här kommer en fin liten visa; Katie Melua – Nine Million Bicycles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0