önskelista (bara för att)

  • Inramade affischer med Kent & Håkan.


Bra kvalitét på Kent känner jag.

  • Sminborttagning, ansiktskräm, bodylotion och annat som är grymt tråkigt att önska sig, men som man behöver.
  • Träningsskor, träningströjor (absolut inte tighta för allt i världen), långa träningsbyxor.
  • Strumpor (svarta, låga + långa)
  • Underkläder (75 B, 38)
  • Jeans-jeans + "skinnbyxor" från Monki

  • Vanligt svart, smalt skärp.
  • Trumpbyxor (också tråkigt?)
  • Halsband med kamerasmycke. Hittade tt på Tradera men någon budade över i typ 5 år så jag kände att det inte var värt det.
  • Smyckesställ.
  • .. och smycken att hänga där i; armband och ringar. Och halsbandet såklart.

Det som äger är att jag fyller år i Januari så.. det jag inte lyckas få i julklapp får jag helt enkelt önska mig när jag fyller år. Bra va?
(Vad hände med texten förresten?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0