This is the first day of my life.

Jag tältade natten tills idag och det kan ha varit något av det mysigaste jag gjort i sommar. Campandet ägde rum på min gräsmatta (heeh) och vaknade gjorde jag 04.31 tackvare ett gäng fåglar. P sussade sött jämte mig och vi låg där och lyssnade på regnet fram tills halv tre (på eftermiddagen.. obs! avbrott för frukost) innan vi bytte till min säng som var en aning mjukare.
Imorgon lämnar jag landet för lite pölse samt cykling på Ven (Danmark - Skåne) och på Onsdag kväll nästa vecka får jag äntligen sova i min egna säng igen.


Mindre kul bild, men såhär ser det ut när jag packar. Har en del kvar och det känns inte alls bra.. jag är nog sämst. På att packa alltså.
För övrigt så har jag inte så mycket att säga, men till dig som undrade vart jag hade köpt min tröja så kan jag meddela att den finns att hämta på HM! Något av det skönaste jag köpt, skojar inte!

Fyra fina;
Bright Eyes – First Day Of My Life
Tom Pulse – Cuando - Sunshine Radio Mix
Rx Bandits – Overcome [The Recapitulation]
Apollo Drive – Papercut
- Både gammalt och nytt, fast ja, nytt för mig. Lyssna och njut om ni inte redan gjort det!

Ha en bra vecka så hörs vi på Onsdag kväll då jag förhoppningsvis har lite roligare bilder att bjuda på så den här bloggen blir något att ha någon gång. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0