In your eyes

Sista dagen på min semester, imorgon börjar Gothia och jag börjar jobba igen. Är förberedd på kaos då en jävla massa fotbollsspelare kommer till stan, men det ska nog gå bra. Hoppas jag.
Har förövrigt massor av saker kvar att göra i sommar så det gäller att utnyttja varje ledig stund, vilket jag ska se till att göra. Än är sommaren inte slut, tack för det!

Kvar att göra:
- cykelsemester i Skåne med Sofia
- Lysekil med P (igen, fast denna gång utan min family)
- Liseberg - åka allting, fast utan att spy
- SOLABADASOLABADA
- tälta
- nakenbada minst 5 ggr till
- Malmö (?)
- Way Out West, iallafall vara utanför i minst 10 min
- KENT!!
- SOVAÄTASOVAÄTA
- bada i en sjö vid namn Tulebo (eller?) (mycket snack, lite verkstad P)
- bara vara allmänt lat, som man faktiskt ska och får vara på sommaren
- + en del saker till, som jag antagligen glömt bort

Gäller att utnyttja tiden, som sagt. Drömde att skolan började nästa veckan och fy tusan vilken ångest jag hade när jag vaknade.. längtar INTE.

Ska tröstäta choklad och ladda inför work, wish me luck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0