i'm bored

Tagen från Mikaela som dessutom har en väldigt fin blogg, design, header - allting!
(Ööh.. jag har rätt tråkigt?)

Senaste

Låt du hörde: Kapten Röd – Du E La Go
Film du såg: Not another teen movie, dock bara när det var reklam i fotbollen heh
Mat du åt: äpple!
Kram: Frida & madre
Puss: madre
Känslan: saknad och panik över att jag har så tråkigt
Resa: hm.. spanien, i våras/vintras
Glädje: när.. öh.. när jag fick pengar av min mammas moster.
Dröm: att jag såg en öronpropp, skulle ta den, och så var den borta (?)
Person du träffade: min family
Personen du pratade i telefon med: madre i guess, eller jag vet inte
Personen du fick sms av: Nellie
Gången du åt 7-eleven korv: har aldrig gjort!
Gången du var utomhus: för en timma sen ungefär (i ösregn)
Gången hela din familj åt middag tillsammans: i måndags
Saken du köpte: majs?

• Allmänt

Ska bli skoj:
Lördag! & när P kommer hem
Ska inte bli skoj att: börja jobba igen..
Sparar till: ett nytt objektiv
Pålägg som gäller: cheese
Önskar att jag var bättre på: att släpa mig till gymmet
Dagens dryck: bubbelvatten & o'boy
Vad saknar du: sommarvädret & P
Tre band/artister: Kent, Winnerbäck & Hellström
Vad har du gjort idag: tv, powerwalk, dusch, dator (KUL LIV HEHEHE)
Brukar du svära mycket: det häänder
Hur tidigt stiger du upp: Beberor på vilken dag det är
På helgerna: halv elva/halv tolv 
Vad ska du göra ikväll: umgås med madre, inget annat planerat iallafall
Hur många timmar sover du per natt: minst 8 försöker jag få det till
Vem är snyggast i världen: GISSA
Vad är det för veckodag: tror det är Torsdag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: PPPPP, fast det var dock innan sommarlovet.. men sommar var det!
Favoritplagg i garderoben just nu: blåvit klänning från Monki! 
Längd: 164,5 precis som för 4 år sen
Vikt: no idea
Byter gärna garderob med: hmm.. Angelica?
Byxa eller kjol: kjol, hatar jeans :o
Senast utlästa bok: Systrar i jeans, tredje sommaren (haha)
Mitt rum kan beskrivas som: 3D
Mig själv med tre ord (just nu): hungrig (NO SHIT?), lite glad faktiskt och.. uttråkad
Jag tränar: alldeles för lite..
Jag ville bli när jag var liten: frisör tror jag..

Kommentarer
Postat av: malin

sv; Tack!

Jag har en nikon d60 (:

2010-07-08 @ 19:06:54
URL: http://www.picturesbymalin.devote.se
Postat av: Mikaela

Haha, men gud detta har jag ju helt missat! Jag kände igen listan och helt plötsligt såg jag mitt namn.



Fan va söt du är! Tack för länkningen och dina fina ord <3

2010-07-11 @ 23:30:57
URL: http://mikaelawistrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0