Erica!

Erica om Pinsamt.:
din blogg är inte misslyckad det är vi läsare som är det i så fall :)
EXAKT den tröjan ville jag köpa, så snygg och lite halvt som halvt magtröja is da shit! - älskar det!
jag har en fråga, hur många objektiv har du?

Svar: tröjan är nog det bästa köp jag gjort på länge - ett par storlekar för stor men det spelar ju faktiskt ingen roll. Hur go som helst, framförallt modellen.
Jag har faktiskt bara 1, det som tillhör kameran eller vad man säger. Ska köpa ett till inom kort (ska faktiskt kolla upp vilket imorgon) eftersom jag fått ihop lite pengar nu, men vad det blir får vi se (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

var är tröjan ifrån?

2010-07-29 @ 00:25:08
Postat av: Erica

jag vill med ha ett nytt har med bara ett. Du lyckas ta superbra bilder med det du har! Hoppas du köper ett nytt!



jag köpte tröjan idag i varberg, kärlek till den! jag förstår att du älskar din!

2010-07-29 @ 21:38:19
URL: http://itaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0