Du får hela jävla jag

Varmt, varmt, varmt!
Badat, solat, svettats, badat, solat och duschat. Har fått fräknar på näsan och färg på kinderna, ikväll ska jag träffar massor av tjejer som jag tycker om (missuppfatta inte..) och just nu lyssnar jag på Lasse Lindh. Fint va?


Gött att näsan hamnade preciiis i fokus - men nu ser ni fräknarna! Dom är inte många, men ett par stycken iallafall.. hih

Snart ska jag ta mig hem till Jennifer och äta maaaat, ha en fin kväll!

Lasse Lindh – Svenska Hjärtan

Snart kommer du hem, jag saknar dig så in i bomben! :*


Kommentarer
Postat av: Erica

Jag vill med ha fräknar, så himla fint!



Hoppas planet inte strular och att P kommer hem som han ska!

2010-07-12 @ 18:31:21
URL: http://itaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0