mitt 2010


Januari:
söt tjej i Kent tröja made by herself. Stolt?


Februari:
flydde snöstormen och åkte till Gran Canaria.


Mars: såg Kent live för första gånge, tillsammans med Amanda. Det var mäktigt.


April: det började bli vår, Frida fyllde 13 och jag började på DONKEEEN YEAH


Maj: vann min första fototävling med denna bild (temat var uttryck). Längtade efter sommaren.




Juni:
firade ett år med min älskade pojk, fick sommarlov, firade Elins student, jobbade som aldrig förr.




Juli:
hade jag semester och blev så brun så jag fick fräknar på läpparna. Åkte till Lysekil med familj + P, hade picknick på en klippa i solnedgången. Badade, solade, njöt av sommaren till 110. Fin månad!




Augusti:
åkte till skåne & Danmark, såg Kent för andra gången, tältade, hade ångest inför skolan och solade typ.. inget.




September:
bakade bullar med P för att han skulle sälja det på nån marknad, fotograferade ganska mycket, var på kräftskiva, hade höst-ångest. KUL




Oktober:
ännu mer höstdepp. Fotade väl mest, gjorde inte så mycket?




Novmber:
piercade tragus och blev KEMPENÖJD! Så snyggt! Såg även Håkan Hellström med fint sällskap (P, Emelie, Gustav)




December:
gjorde mig redo för julen och firade den tillslut. Fick efterlängtat jullov också, nästan månadens höjdpunkt efter julafton.


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Klart! Jag skaffade mig ett jobb, körde bil för första gången och åkte tåg mer än jag nånsin gjort i mitt lilla liv innan.

Har du några nyårslöften?
Ja, att från och med 1 januari börja prioritera mig själv lite mer och satsa på att göra saker som får mig att må bra. Tänka lite mer på mig själv helt enkelt, utan att vara egoistisk.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej!

Vilka länder besökte du?
Spanien & Danmark.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
6 Juni, såklart. 


Vad var din största framgång 2010?
Att jag skaffade mig ett jobb kanske, började tjäna egna pengar. 

Största misstaget? 
Att fortsätta med Spanskan.  

Bästa köpet?
Mina högtalare (som dock byts ut mot ett par bättre imorgon), mitt objektiv, min te-anka, mina Dr Martens skort, min vinterjacka + halsduken + vantarna och min iPod. Massor! 

Vad spenderade du mest pengar på?
Hmm.. kläder kanske. Tuggummi & mat & sån skit. 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
JA! Massor. Mitt jobb, min pojkvän, mina kanonfina vänner och mina Dr Martens heheee


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Mååånga! Hela Kents nya skiva, Håkans skiva, Oskar Linnros skiva + mycket mer! 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Gladare skulle jag tro. Eller i princip likadan som förra året. Kanske lite mer höstdeppig än då. 

Vad önskar du att du gjort mer?
Varit spontan. 

Favoritprogram på TV?
Biggest Loser, CSI ooooooch.. Scrubs. + How I Met Your Mother 

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag var hemma. P, Filipsson, Benne, Sofia + Sofia och Gustav kom hit och vi åt mat och hade det gott. 

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Hmm. Egen (vill jag skriva). Jag HATAR att gå omkring i kläder som varende kotte har på sig, så jag försöker att vara lite egen. Sen är kanske inte mode min grej heller.

Den bästa nya personen du träffade?

Hmm.. mina jobbarkompisar skulle jag tro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0