Dag 10 - ni bestämmer, men ni får inget för ni betsämde inget




Här sitter jag, i ett megastort linne (som tillhör Frida) och en handduk på skallen. Jag väntar på att pappa ska göra mat, jag väntar på att Sofia ska komma hit, jag väntar på att Idol ska börja. Alltså; jag längtar inte till Innebandynatta som varenda kotte i hel Kungsbacka verkar göra (enligt fb, vad annars), jag längtar inte till att ta bussen hem ensam inatt, längtar inte till att gå utanför dörren.
Jag trivs här, hemma i min säng, och med (snart) min bästa vän som sällskap.
Jag hoppas P har det bra i Norge, och att han inte bryter något.

Och det är ju Dag 10 idag, men eftersom ni (är tråkiga) inte gav mig några förslag om vad jag skulle skriva om så skiter vi i Dag 10, känns det bra? :D

Llojd – Sätt Dig Ner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0