lussisar




Jag må hata sniglar.. men jag tycker faktiskt att han blev söt. (Dock var detta innan han & resten åkte in i ugnen)

Kom hem från julbord för en liten stund sen, jag & tjejerna var hos Anna på Skårs Gård och åt massor med julmat denna kväll. Riktigt gott! Börjar längta till julafton mer och mer, är dock VÄLDIGT stressad över att jag inte köpt några julklappar än osv. men jag hoppas att det löser sig. Mamma och pappa har ju en hemlighet med P som jag får reda på den 24; e och det gör att jag längtar ännu mer..

Ska sätta mig framför tv:n och kolla på Beck, om jag vågar. Såg Levande Begravd igår och har haft mardrömmar hela natten (fegis) så jaaaaaaa.

Vi hörs, godnatt eller.. nått.

Kommentarer
Postat av: BALL

2010-12-13 @ 21:19:19
Postat av: BALL

Det där är ingen snigel, det är en ah, penis helt enkelt.

2010-12-13 @ 21:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0