dag 19 - detta ångrar jag

Jaaaa herreguuud! Klart det finns saker jag ångrar men det mesta är bara småsaker, typ "jag ångrar att jag inte sa detta istället för det", "jag ångrar att jag inte gjorde så" eller "jag ångrar att jag inte pluggade till (spanska) provet mer". Det är sånt som jag tror de flesta kan känna lite ånger över. Jag har nog ingen stor sak som jag ångrar, egentlien..

eller jo

att jag tillät folk att kränka mig så otroligt jävla mycket som dom faktiskt gjorde, typ hösten 2006. Om någon (mot förmodan) läser detta nu och känner sig träffad så kan jag meddela: jag har INTE glömt och jag kommer ALDRIG glömma. Jag hoppas ni ångrar er också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0