Dag 17 – Mitt favoritminne

Jaha. Jag har en del att välja på skulle man kunna säga, men just nu är mitt favoritminne dagen då jag och P blev tillsammans. Det var lördagen den 6 juni 2009 under ett träd. Vi hade varit mer är vänner hyfsat länge men var väl lite osäkra på vad den andre kände, och därför var va ännu inget par. Men denna lördag förändrades det vill jag lova! Jag åkte till Kållered där jag blev uppmött. Vi tog sedan en liten promenad som ledde hem till Honom (himla mysigt). Väl hemma så.. ja.. vad gjorde vi? Myste (heter det så?), lyssnade på musik, pussades (ja, så långt visste vi vad den andra kände). När vi sedan bestämde oss för att gå ut var klockan runt 4 och det var sånt där "för-sommar-väder"; ganska varmt liksom, men ändå inte jättevarmt.
Vi hamnade under ett träd när P sa att han ville berätta en grej. Det enda jag tänkte var "antingen är han kär i mig eller så har han träffat nån annan " och det sa jag till honom.
- En av de sakerna är det, sa han.

Så berättade han att om jag ville, så ville han att vi skulle bli tillsammans. Där och då, bara pang bom och jag blev så glad. Sen gick vi hand i hand därifrån och hem, det kändes faktiskt stort..


Trädet med stort T. På våran ettårsdag ristade vi in detta fagra konstverk.


DU ÄR MIN STORA KÄRLEK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0