dag 06 - min dag

Min dag har sett ut på följande;
fin frukost med en glad familj, framförallt mamma, med presentöppning och samtal om allt och inget. Somnade halvt om innan jag arrangerade en liten fika bestående av lussebullar och pepparkakor, därefter hoppade jag in i duschen och gick för att möta P.

(Att kyssas löser allt, punkt slut.)

Middagen bestod av lax + tillbehör, efter det intog vi position "sova middag".
V ä r t.
Vid åtta lämnade P min lilla stuga och jag spelade Alfapet med mam&pap (i ca. 15 min innan jag tröttnade).



Mesar.

Just nu sitter jag ensam i mitt rum, vill sova fast ändå inte, längtar tills imorgon kväll (som förhoppningsvis kommer bli bra) och lyssnar på fina saker på Spotify.

Doris – Did You Give The World Some Love Today, Baby?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0