dag 04 - detta åt jag idag

Frukost (vanilj youhurt med K-special), en clementin, lunch (mackisar med köttbullar), mellanmål (två mackor med keso + en kopp te) och middag (currykyckling med bulgur + jordnötter & banan).
Kul info va?


VÄRLDENS skönaste tröja någonsin.

Imorgon är det torsdag, jag jobbar direkt efter skolan (och i skolan ska jag hålla TVÅ tal vilket är lite småjobbigt om man hatar att prata inför folk, som jag gör) och kommer därför inte kunna göra Dag 05 imorgon TYVÄRR (vet att ni blir jättebesvikna?). Bara så ni vet.
Ska alldeles strax fila lite på svenskatalet som ska handla om en bok, skriver kaaanske sen - man vet aldrig?
Hare gött haj

Petter – Fredrik Snortare och Cecilia Synd
sjuktapsvinbra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0