What about now?

Jag har insett att min senaste kyss: var på en äng 
Jag lyssnar på: musik!
Jag pratar:
när jag har något att säga
Jag tycker om: väldigt mycket
Jag avskyr när folk: tror att världen kretsar runt deras åsikter
Min bästa vän är: min pojkvän & Sofia 
Min första vän heter: Anna Andrésen & Stella McFaul
Kärlek är: underbart och förjävligt
När jag borstar tänderna: tar jag i (eftersom tandborsten är så hård..)
När jag lagar mat: blir det antingen riktigt gott eller motsatsen
Jag tänder på: det kan man undra :o
Det sexigaste yrket är: att jobba på McDonalds..?
Det är charmigt när: finns mycket som är charmigt!
Jag är rädd för: SNIGLAR
Den värsta känslan är: förvirring
Den bästa känslan är: total lycka
Jag är bäst på: att vara mig själv skulle jag tro 
Jag är sämst på: att vara någon annan
Om jag va ett djur skulle jag vara: en katt!
Jag kommer alltid att vara: mig själv (det är ju det jag är bäst på?) 
Det finaste som finns är: kärlek och vänskap
I sommar: har det varit alldeles för fint väder när jag har jobbat..
Sist jag grät var: hm.. det minns jag inte :o
Jag kan: använda en systemkamera
Jag kan inte: springa en mil (..)
När jag vill tänka går jag: ut!
När jag bakar så bakar jag: kanelbullar!
Min mobiltelefon är: sönder..
När jag vaknar på morgonen: kollar jag vad klockan är
Innan jag går och lägger mig: pratar jag med P
Just nu tänker jag på: imorgon
Bebisar är: väldigt små :o
Idag har jag: sovit, ätit & kollat på tv
Ikväll ska jag: jobba till 22.30
I morgon kommer jag: ta ett till hål i örat
jag vill verkligen: köpa ett till objektiv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0