NRJ osv.

Gårkvällen spenderades med fina tjejer på NRJ in the park, riktigt kul var det, grym musik och grymt sällskap! Under dagen kan man väl säga att det hände en del med, tex. intervju med Miljöpartiet (behöver jag säga mer Felicia..?) och "Indian smyg" på idrotten, roligaste jag vart med om. Nu ska jag snart ta mig till jobbet men innan dess kommer en bild eller två + bästa låten ifrån igår kväll.




Översta bilden; Felicia efter intervjuerna med valsedlar från Folkpartiet
Nedersta bilden; BJ till höger - ser ut att ha lagom kul. Felicia & Beckabus - alltid lika glaaada!
Infälld; Florre, som stod någonstans i bakrunden!

Mohombi – Bumpy Ride - grym live!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hah, fyllegumman i bakgrunden <3

2010-08-28 @ 11:52:19
URL: http://jenniferellinor.blogg.se/
Postat av: nåforss

hahahahahhah emanuel<3



NRJ IS DAH THING ! ni va grymmt balla brudar

2010-08-28 @ 13:11:31
URL: http://felicianafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0