Tisdagslista

När vaknade du imorse?
Ungefär 8.30

Vad var det första du tänkte när du vaknade? Åh nybakat bröd till frukost! Varför är det så kallt? Vart är min morgonrock?

 
 Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni? Näe, jag skickade ett "godmorgon"-sms till min pojkvän men annars så var det rätt dött i telefonen imorse.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Åt pannkaksmiddag precis (so so so good) så är faktiskt ganska mätt men detta ser ju inte så äckligt ut...:
 
 
Vilket humör är du på? Trött men glad & nöjd!

Har du ont någonstans? Hela överkroppen efter ett, bokstavligt talat, mördarpass på gymmet.
 
 
Vad köpte du när du drog ditt kort senast? Bikarbonat, rökt kalkon med chili, en tidning & frimärken. Härlig blandning!
 

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet? swefilmer.com, skulle kolla Sex & City!


Vad ska du göra ikväll? Resten av kvällen ska jag spendera läsandes, i min OnePiece, under täcket.
 

Vilken var den första låten du satte på idag? Håkans nya!

 
Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten? Var på jobbet & skulle precis på gå rast.
 

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad? Nja, tror inte det.

 

När fotade något senast, och vad? Mina pannkakor, för att jag var så stolt över dom haha.

 
Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då? Mitt täcke
 

Vad har du på dig idag? Har haft jobb- & träningskläder och nu OnePiece.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0