10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1-listan.

10 saker jag tycker om:
 
- Att gå upp lite tidigare och äta en lång frukost i lugn & ro.
- Den där känslan man har på flygplatsen innan en resa.
- När man stämplar ut från jobbet och går hem efter ett jobbigt pass.
- När man klarar något man inte trodde man kunde, oavsett vad det handlar om.
- Att dansa till en riktigt bra låt, helt galet!
- Somna i hans famn och få godnattpussar i nacken.
- När man hittar en ny låt som är sådär perfekt och himla bra!
- Att äta middag ihop med min familj efter att vi inte setts på några dagar.
- Se fram emot saker och veta hur bra det kommer att bli.
- Skratta ihop med en fin vän tills man får ont i magen.
 
 
9 saker jag tycker mindre om:
 
- Kylan i detta land.
- Att vara stressad.
- Orättvisor.
- Att vara kladdig om händerna.
- Oknutna skosnören.
- Att bli avbruten när man pratar, eller, ännu värre - när en vuxen försöker tillrättavisa en bara för att man är yngre.
- Att behöva tanka.
- Glömma hörlurar när man åker buss/tåg ensam.
- Ha skoskav.
 
 
8 bloggar jag läser:
 
PT-Fia
Niotillfem
Tuvamalmo
Livetoday
Illusioner
Angelica
Anno
Kenzas
... och måååånga fler, detta var en liten del bara!
 
 
7 saker jag vill göra i framtiden:
 
- RESA! Tågluffa i Europa (i höst!), båtluffa i Grekland, se mer av Asien, kanske bo ett tag i USA. Åh vill så mycket!
- Komma på vad jag vill göra och sen göra det.
- Gifta mig & skaffa barn.
- Flytta hemifrån och inreda min egna lägenhet.
- Kanske bo i Paris? Vem vet!
- Skaffa en katt.
- Hitta ett jobb som det är kul att gå till!
 
 
6 saker jag är rädd för:
 
- Att vara ensam på en läskig plats.
- Sniglar...
- Att krocka med ett djur.
- Hotfulla, berusade människor, speciellt män.
- Att misslyckas.
- Vad som kommer hända om SD fortsätter stiga.
 
 
 5 platser jag tycker om att vara på:
 
- I min säng, nyduschad under täcket.
- På gymmet.
- I Patriks famn, oavsett plats.
- Påväg till något nytt ställe.
- Någon uteservering i Göteborg med en fin vän.
 
 
4 ord som beskriver mig:
 
- Snäll
- Blyg
- .. men social
- Målmedveten (oftast)
 
 
3 saker jag ser fram emot:
 
- Att få vakna upp tillsammans med P imorgon.
- Paris om lite mindre än en vecka.
- Våren & sommaren,
 
 
2 bra filmer:
 
- En oväntad vänskap.
- Savages.
 
 
1 bra låt:
 
Tom Odell – Another Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0