Honey I'm home

Hejhejhejhejhej!

Jag är hemma!
Eller ja, kom hem i Söndags runt kl 14 efter att ha flugit i cirkus 10 timmar, sovit max 2 timmar och lyssnat på skriknde barn i de resterande 8 timmarna. Typ. Som tur var hade vi det såpass lyxigt så att man hade en egen tvskärm i stolsryggen framför. Det ÄGDE! Kollade på Desperate Housewives (fanns ett avsnitt på flygresan dit & ett nytt på vägen hem), Crazy, stupid love, Glee, någon konsert (?) och Glee the movie. Festligt!

Så, ja, i Söndags kom jag hem. P hämtade upp mig här hemma (känslan av att ses efter två och en halv vecka är o b e s k r i v l i g t härlig) och vi åkte hem till honom och tog igen tiden vi varit ifrån varandra, bytte julklappar (fick en morgonrock som jag döpte till Molnet = den är sjukt mjuk + underkläder, ett armband, en middag, en tandborste (hehe) och ett mobilskal med en kisse på!) och kollade film. Somnade vid elva och jag sov som en stock till 13.15 då jag blev väckt. Var fortfarande trött. Hej jetlag!

Igår bestämde jag mig för att vända på dygnet eftersom ja, jag är i Sverige. La mig vid elva, somnade 04.00 (......)
 Hade satt klockan på 09.00. Har ALDRIG varit så trött. Ville kräkas, allvarligt?! Tur för mig att jag var ledig idag. Imorgon ska jag hålla svenskatal i skolan så jag MÅSTE somna ikväll.

Ååååh ni ska få så mycket bilder! Har väl cirkus 700 så alla lär ni inte få se men en del. Ska ta tag i det nu, håller tummarna för att det är fett jobbigt så jag blir trött (klockan är 13.40 mentalt, gött?).


Clearwater Beach, Florida, nyårafton


Kommentarer
Postat av: sara

på tiden! och neee! du får inte min katt. men du kan få klappa den någon dag!

2012-01-10 @ 22:26:11
URL: http://lekkreativitet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Guud vad jag saknat en update från dig ! :)

2012-01-11 @ 04:52:55
URL: http://johannaei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0