Du säger väl till om jag ska gå?

Torsdag, 19 Janurai idag. Om 3 dagar fyller jag år och det ska firas imorgon! Och på Lördag.. och såklart Söndag. Imorgon är det middag hos mig med mina vänner, och sedan ska vi ut. På Lördag har P klurat ihop något, han ska ta med mig ut på lite aktiviteter.. är så nyfiken!!!! Älska att fylla år hihi. På Söndag är det presentöppning och middag med familjen + P. Fullspäckad helg men jag klagar inte! Den handlar ju om mig hehe...

Idag har jag varit i skolan + tränat, sprang 30 minuter på löpbandet + 10 minuters intervallträning efteråt. Stolt! Är helt död nu.. och hungrig. Meen det är middag snart, sen Biggest Loser kl.21 (<3<3<333) och gissa vad jag ska hitta på där emellan...?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0