Help me close my eyes

Åkte in till Göteborg igår med mamma för lite höstshopping (dsv. JEANS för min del.. och massor med annat..)


Bodylotion, sminkborttagning, bandeubh, foundationgrejer + världens skönaste bygelfria bh från H&M!



H&M


Och så var det ju det där med jeans. Prövade säkert 10 olika par igår. BLIR TOKIG! Vill inte ha för höga, inte för låga och de får absolut inte töja sig. Och får inte vara för dyra. Har nu ett par från Gina och ett från Top Shop, vet inte vilka jag ska välja..

Hade för övrigt mysigaste kvällen med P igår. Vi somnade innan tolv, trötta som vi var, vaknade vid sju av sjukaste åsksmällen, sedan låg vi och kramades tills det var dags för jobb. Mindre mysigt är att jag är vrålförkyld IGEN. Nu är det dock inte halsen utan är mer snorig och har ont i bihålorna. Orkar ej. Ska börja äta multivitamintabletter så jag får i mig lite viktiga & bra grejer heh..
NU: nytt OTH avsnitt & godis, puss!

Those Dancing Days – Help Me Close My Eyes
Noisettes – Don't Upset The Rhythm (Go Baby Go)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0