Cause I don't belong to anyone, nobody belongs to me



Fredag: bästa Fredag. Skolan, fika med Sofia, spinning med pappa, middag med familjen + P och Idol. Uppdaterade även min iPhone, alla appar försvann med som tur inte alla nummer & bilder (fick ju hjälp av P som är proffs på sånt där.. lycklig_tjej). Somnade gott under samma täcke vill jag lova!



Lördag: sov ut, åt god frukost och jobbade 14-23. Sjukt långt pass, kändes mer som 12 timmar än 9. Men det var inte överdrivet mycket att göra, tvingade dock i mig kaffe för att slippa somna bakom ratten när jag skulle hem.. vilket relaterade till att jag inte heller kunde somna när vi (P åkte med mig hem eftersom han är bäzt) skulle sova.. hemskt. Hatar kaffe. 

Söndag: har idag tankat, jobbat och tvättat bilen - vuxenpoäng, checkkkkk! Hade Söndagsmys med P innan jag brummade hem igen. Och nu sitter jag här. Fin helg!

John Mayer – Perfectly Lonely



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0