Oh i feel your heartbeat



Måndagen över, hände inget speciellt mer än att jag åt en god lunch med Julia och fick träffa P en stund. Ska strax krypa ner under täcket med en bok och världens bästa myslista - när man nästan somnar. Made by P, och tro mig, den är bäst att mysa till. Jag har provat.

Imorgon har jag utvecklingssamtal och i uppgift att fixa en affisch inför ett event till Felicia. Lovar att försöka få ihop lite bilder med, puss!

The Fray – Heartbeat

Oh I feel your heartbeat.
And oh, you're comin' around, comin' around, comin' around
If you can love somebody, love them all the same
You gotta love somebody, love them all the same

I'm Singing, Oh, I Feel Your Heartbeat

I know the memories rushing into mind 
I want to kiss your scars tonight.
I'm laying here, 
'Cause you've gotta try, you've gotta let me in, let me in




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0