KANELBULLAR



Kanelbullens dag!
Och det blir inga färdiggjorda bullar från Pressbyrån här inte, 
nej, egna, hemmagjorda bullar ska det vara! Såå jag ställde mig minsann och bakade förut.
En plåt med "vanliga" kanelbullar och en med kanel/vaniljbullar. Mhmm.. Ska provasmaka senare, samtidigt som jag kollar på Desperate Housewives som har premiär ikväll, sista säsongen!!!! Och imorgon börjar Grey's!!!! Och det äger eftersom sista avsnittet på sista säsongen av One Tree Hill visades i Söndags.. måste vänta tills nästa år på nästa säsong.. *beroende*. Nej, nu får jag plugga lite filosofi och sluta låta som största tv-serie nörden.. 

Need To Breathe – A Place Only You Can Go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0